avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marta84 z miasteczka Osiny/Poraj/Kamienica Polska/Poc. Mam przejechane 16303.86 kilometrów w tym 168.70 w terenie. Jeżdżę z kosmiczną średnią 15.99 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Marta84.bikestats.pl

Czerwiec, 2012

Ogrodzieniec

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 0

Trasa: Siewierz-zielony rowerowy do Ciągowic-Łazy-Rokitno Szlacheckie-Ogrodzieniec-Podzamcze-Zawiercie-Poręba-Siewierz.
na zielonym rowerowym przed Ciągowicami jest urocze miejsce zapomniane przez Boga-Diabeł za to ma tam swą armię wysłanników... na uroczych bagniskach poczuliśmy się jak bohaterowie oglądanego przez nas wczoraj horroru o zombie- owady wszelakiej maści i otworów gębowych próbowały nas osaczyć i zrobić sobie z nas bufet... powiało grozą ;) końcówka zielonego niczym z rajdów terenowych- błoto, kamienie, konary, piach, rozlewiska, osunięty teren... udało się przejechać... w dalszej drodze pożywiliśmy się trochę przydrożnymi poziomkami między Rokitnem a Ogrodzieńcem... potem już bez niespodzianek- świderek i pizza pod zamkiem i powrót do domu.

bagniska przed Ciągowicami- siedlisko krwiożerczych wysłanników Szatana...

po wydostaniu się ze szpon robactwa oczom ukazuje się urocze pole...

między Łazami i Rokitnem- przypomniały się czasy spędzonego tam dzieciństwa... z perspektywy czasu- wszystko jest takie mniejsze, gorsze, odczarowane...

u celu...

na polowanie do Siewierza ... ;)

Piątek, 29 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 0

głód wygnał nas na zakupy do Biedronki w Siewierzu. Mają tam pyszne nowe lody sorbetowe- jedyne 6 coś tam ;D Potem szybki powrót coby się lody nie straciły i jak najszybciej przyrządzić sobie kebaba :)
Trasa- dom Mojego-Siewierz-dom Mojego ;)

Decathlon i Auchan

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 0

Stracić ciężko zarobione pieniądze :)
Trasa: dom-terenem koło odlewni żeliwa i koło Samula - Poczesna- do celu- Poczesna-Kolonia Borek- dom.

pokrecone krecenie- czyli Zrębice -Pabianice ...

Piątek, 22 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 4

Trasa: dom- Dębowiec- Biskupice- Zrębice- niebieskim rowerowym- wyjechałam w Pabianicach- Zrębice- Biskupice- pomarańczowy rowerowy- Dębowiec -dom...

już za Dębowcem umyśliłam sobie , że skrócę sobie drogę i nie pojadę jak zawsze ... efekt taki, że przez 1,5 km prowadziłam rower przez łąki i miedze ;P ale nie ma tego złego- spotkałam piękne skupiska paproci i sarenkę ;)

za Zrębicami również źle skręciłam i trafiłam na niebieski rowerowy w las... nie ma tego złego- objadłam się za to jagód i poziomek ;P olałam rower i wpadłam w jagodowo-poziomkowy szał na 20 minut ;D przestałam konsumować dopiero, gdy czerwona mrówka upierdzieliła mnie w rękę ;P

takie tam przed pożarciem ;P

Za Pabianicami trafiłam na zaniedbany cmentarz żołnierzy I Wojny Światowej...

na zielonym rowerowym w stronę Zrębic

w drodze powrotnej zielonym rowerowym na Zrębice trochę zboczyłam z drogi i podziwiałam piękny widok Gór Sokolich

tym razem przeklęta górka od strony Zrębic zdobyta jadąc ;P mordęgę zrekompensowałam sobie zjeżdżając w Biskupicach z górki w stronę Olsztyna :D 56.7 na liczniku- bajka :D potem pomarańczowym rowerowym i do domu...

Zamek w Siewierzu, zalew Pogoria IV

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

taka sobie objazdówka... Trasa: dom- Siewierz- zamek Biskupów Siewierskich-nad Pogorię IV (zgubiliśmy się :P ) - powrót czerwonym rowerowym na rynek w Siewierzu- do domu...

Zamek w Siewierzu...

Pogoria IV- ludziów masa...

czerwony rowerowy do Siewierza

Siewierskie Panny na rynku ...

po spóźniony prezent i na lody :)

Piątek, 8 czerwca 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 0

trasa: Kraśnicka- do Śródmieścia- do Decathlonu- powrót do domu przez Śródmieście, Krakowskim Przedmieściem, Al.Racławicką i Kraśnicką.

wejście na rynek- wczoraj było tam biało-czerwono :)

i tak na sportowo- piosenka najczęściej śpiewana na ulicy ;)

rowerowy Lublin

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 07.06.2012 | Komentarze 0

mały wypad z narzeczonym pozwiedzać nowe progi...
trasa: Kraśnicka- Boh.Monte Cassino- Armii Krajowej- Jana Pawła- Grafitowa- przez tory i w las (Stary Gaj)- Zemborzyce Podleśne- Pszczela- Księżnicka- wzdłuż Zalewu Zemborzyckiego- aleją Bryńskiego- potem cały czas ścieżką rowerową wzdłuż rzeki Bystrzycka- obok Parku Ludowego- w Fabryczną i na Majdanek- powrót Fabryczną wjazd w Zamojską- do Śródmieścia- powrót do domu Krakowskim Przedmieściem, Al.Racławicką i Kraśnicką. W Śródmieściu pyszny obiad w restauracji Fatamorgana- polecam wszystkim :) no i lody włoskie też ;)

w lesie...

las na Rynku ;)

fontanna w Śródmieściu

i na Rynku...

mój ulubiony Naczelnik na swej Kasztance - Śródmieście.:)